آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 176
باردید دیروز : 143
بازدید هفته : 430
بازدید ماه : 415
بازدید سال : 5815
بازدید کلی : 146124

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 28 آذر 1395
نظرات
دین پشت درهای بسته محبوس نمی‌شود و این روزها، ورزش و به خصوص فوتبال یکی از میادین مهمی است که هرگز نمی‌تواند واقعیت گره خورده خود با اعتقادات بازیکنان فوتبال را پنهان یا انکار کند.

ایفای نقش فوتبال در گسترش اسلامسرویس ورزش مشرق بسیاری از مقامات دنیای فوتبال، رسانه های معتبر و تاثیرگذار ورزشی در مقاطع زمانی مختلف تلاش کرده اند رابطه فوتبال و دین اسلام را به طور کلی تکذیب کرده و آن را یک امر بی اهمیت جلوه بدهند، در این میان تصدیق برخی کشورهای اسلامی در این خصوص و تاکید بر عدم ارتباط دین و ورزش بیش از مورد اول، آزار دهنده و باعث تاسف است.

بازیکنان مسلمان در دنیای فوتبال کم نیستند و به خاطر شهرت خود، معمولا با کوچکترین واکنش یا شعار، تاثیری شگرفت و عجیب می گذارند و پس از آن است که کشورهای اسلامی تازه به یاد اهمیت فوتبال می افتند و متوجه می شوند که فوتبال بسیار مهم است اما این اتفاق ها مقطعی بوده و دوباره و خیلی سریع همه چیز فراموش می شود.

آنقدر که تیم فوتبال پالستینو (فلسطین) در باشگاه های شیلی پیام آور مظلومیت و حقانیت فلسطین بوده شاید برخی سازمان های مردم نهاد در خاک این کشور هرگز قدرت ایفای نقش نداشته اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 1438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 30 شهريور 1395
نظرات
سرمربی اسبق ذوب آهن گفت: گرچه تیم ذوب آهن برخی از بازیکنان خوبش را از دست داد و در یارگیری هم خوب عمل نکرد و حدادی فر را هم ندارد ولی می تواند برای استقلال خطرناک باشد.
کربکندی: تساوی به درد استقلال نمی خورد/همین ذوب آهن هم خطرناک استسرویس ورزش مشرق – در آستانه دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن (سه شنبه 19:30) رسول کربکندی پیش بینی کرد به دلیل سبک بازی تاکتیکی این دو تیم می توان شاهد یک فوتبال زیبا در ورزشگاه آزادی بود که البته استقلال بیشتر دنبال برد است.

رسول کربکندی در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: هر دو تیم در طول هفته های گذشته پش از شروع لیگ برتر شانزدهم مشکلات خاص خودشان را داشته اند ولی به نظر می‌رسد که مشکلات استقلال نسبت به ذوب آهن کمتر بوده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 257
موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 16 شهريور 1395
نظرات
تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل چین به میدان رفت که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های چین و ایران از گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا از ساعت 16:05 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیک شن‌یانگ آغاز شد و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. (خلاصه فیلم دیدار چین - ایران)

در این دیدار برای تیم چین ژنگ چنگ، رن هانگ، لی ژوئپنگ، ژانگ لینپنگ، فنگ ژیائوتینگ، وو لی، ژانگ یونینگ، هائو جونمین، ژائو مینگ‌جیان، هوانگ بوون، یو های به میدان آمدند.

در تیم ملی فوتبال کشورمان هم علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، رامین رضاییان، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند.

تعداد بازدید از این مطلب: 291
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 16 شهريور 1395
نظرات
تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 امروز به مصاف تیمی خواهد رفت که عملکرد مناسبی مقابل آنها داشته است.

سرویس ورزش مشرق – ایران پس از پیروزی مقابل قطر در بازی نخست خود در مرحله آخر مقدماتی جام جهانی روسیه حالا باید در خاک چین به نبرد اژدهای سرخ برود. البته با اینکه اکثر کارشناسان اذعان داشته‌اند که شاگردان کی‌روش کار سختی مقابل چین خواهند داشت، چرا که از 9 بازی برگزار شده در خاک چین ایران تنها 2 بار به پیروزی رسیده است!

آمار به سود ایران

* ایران تا کنون 22 بار در میادین مختلف مقابل چین به میدان رفته است که از این تعداد 13 پیروزی، 6 شکست و 3 تساوی سهم ایران بوده است.

* بهترین برد ایران مقابل اژدهای سرخ به دو پیروزی 4 بر صفر در سال‌های 1985 و 2001 برمی‌گردد که هر دو در تورنمنتی دوستانه بدست آمده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 352
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 12 شهريور 1395
نظرات
برای دیدار ایران و قطر تماشاگران قرار است طرح سرامیکی نام ایران را روی سکوهای روبه‌روی جایگاه اجرا کنند.
حواشی دیدار تیم ملی ایران و قطر +تصاویربه گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال ایران و قطر در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 از ساعت 21 امشب آغاز می‌شود.

* در حالی که کم‌تر از 3 ساعت به آغاز این بازی زمان باقی است، از ساعت 18 و 30 دقیقه طبقه دوم ورزشگاه آزادی به روی هواداران ملی باز شد و بعد از یک سال بالاخره تماشاگران تیم ملی می‌توانند از طبقه دوم بازی ایران را تماشا کنند. در حال حاضر 25 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*‌ ترافیک شدیدی برای ورود به ورزشگاه ایجاد شد، اما سخت‌گیری‌هایی که قبلاً وجود داشت و همین‌طور از بازرسی‌هایی که قبلاً برای ورود خبرنگاران انجام می‌شد، الان خبری نیست.

تعداد بازدید از این مطلب: 380
موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 11 شهريور 1395
نظرات
تیم ملی فوتبال ایران در اولین گام خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم قطر رفت که در دقایق پایانی بازی توانست قطر را با نتیجه 2 بر 0 بدرقه کند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 21 در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی در اولین دیدار خود در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2018 به مصاف قطر رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. رضا قوچان‌نژاد در دقیقه 4+90 و علیرضا جهانبخش در دقیقه 10+90 برای ایران گلزنی کردند. (برای دیدن خلاصه این دیدار اینجا کلیک کنید)

داور این دیدار از کشور سریلانکا بود.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، سیدجلال حسینی، رامین رضاییان، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون (83-کریم انصاری‌فرد)، سعید عزت‌اللهی، اشکان دژاگه (68-وحید امیری) و  مهدی طارمی(76-رضا قوچان‌نژاد).

ترکیب تیم ملی قطر: امینه لکومته، عبدالکریم حسن، لوئیز جونیور، علی اسدالله، رودریگو تاباتا (70-حسن عفیف)، حسن الهایدوس،  سباستین سوریا، پدرو کوریا (76-محمد موسی)، بولم خوخی، احمد یاسر، کریم بودیاف.

برای خواندن حواشی بازی اینجا کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 311
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 29 مرداد 1395
نظرات
کیمیا علیزاده با گذشتن از سد تکواندوکار سوئدی و کسب مدال برنز المپیک 2016 ریو، اولین مدال‌آور تاریخ ورزش بانوان کشورمان در المپیک شد.

به گزارش مشرق، کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم بانوان توانست با غلبه بر نیکیتا گلاسنوویک رقیبی از سوئد و نفر چهار رنکینگ به مدال برنز برسد و اولین مدال بانوان ایران در تاریخ المپیک را رقم بزند. این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به نفع نماینده ایران به پایان رسید. (فیلم مبارزه کیمیا علیزاده با حریف سوئدی را اینجا ببینید)

علیزاده در دیدار اول خود برابر قهرمان جهان از کرواسی به برتری 8-7 رسید. در دیدار دوم و در مرحله یک چهارم پایانی مقابل اوا کالوا گومز نفر دوم رنکینگ جهانی از اسپانیا نتیجه را 8-7 واگذار کرد. با راهیابی گومز به فینال، علیزاده به شانس مجدد راه یافت و در دیدار اول این مرحله برابر فاناپا هارنیسوجین تایلندی در حالی که تا راند اخر 9-6 عقب بود با نتیجه 14 بر 10 پیروز شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
نظرات
تصاویری دیدنی از لحظات شادی و ناراحتی ورزشکاران بعد از برد و باخت در رقابت‌هایشان در بازی‌های المپیک ریو
تعداد بازدید از این مطلب: 258
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 مرداد 1395
نظرات
تصاویری دیدنی از ورزشکاران در روز هفتم رقابت‌های بازی‌های المپیک ریو 2016
تعداد بازدید از این مطلب: 382
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 مرداد 1395
نظرات
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در المپیک ریو برابر مصر به میدان رفت و این تیم را 3 بر صفر شکست داد تا با ثبت دومین برد خود در المپیک حضورش را در جمع هشت تیم برتر مسجل کند.

گروه ورزشی مشرق، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک 2016 ریو از ساعت 17 برابر مصر قرار گرفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر و با امتیاز های 28 - 26، 25 - 22، 25 - 16 حریف خودرا شکست داده و در اولین حضور خود در المپیک راهی مرحله دوم شود.

ترکیب ایران: سعید معروف، شهرام محمودی، عادل غلامی، سید محمد موسوی، مهدی مرندی، میلاد عبادی‌پور و فرهاد قائمی

شاگردان لوزانو از 3 بازی گذشته خود دو شکست با نتایج 3 بر صفر و  3 بر 2 به ترتیب برابر آرژانتین و لهستان و یک پیروزی 3 بر صفر برابر کوبا در کارنامه دارند. این در حالی است که مصری‌ها هم از 3 بازی گذشته خود دو شکست برابر روسیه و لهستان دارد و کوبا را هم با نتیجه 3 بر صفر شکست داده بود. تیم مصر پنجمین حضور المپیکی خود را تجربه می‌کند و در ریو با پیروزی بر کوبا به اولین برد تاریخ حضورش در المپیک هم دست یافته است.

تعداد بازدید از این مطلب: 269
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 23 مرداد 1395
نظرات
وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان اولین مدال کاروان ایران در المپیک 2016 برزیل که به رنگ طلا بود را کسب کرد و موفق شد رکورد جهان و المپیک را نیز به نام خود ثبت کند.

به گزارش مشرق،در هفتمین روز از بازی‌های المپیک 2016 ریو، از ساعت 2:30 بامداد رقابت‌های گروه A دسته 85 کیلوگرم وزنه‌برداری با حضور کیانوش رستمی از ایران به همراه 10 وزنه‌بردار دیگر به روی تخته رفتند که نماینده شایسته کشورمان با مجموع 396 کیلوگرم مدال طلای این وزن را به گردن آویخت و اولین مدال ایران را که طلا بود، کسب کرد.

دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن کار خود در دو ضرب را با انتخاب وزنه 215 کیلوگرمی آغاز کرد اما نتوانست آن را بالای سر ببرد. او در ادامه موفق شد در دومین حرکتش وزنه 215 کیلوگرم را مهار کند. رستمی در حرکت سوم موفق شد وزنه 217 کیلوگرمی را بالا ببرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 261
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 22 مرداد 1395
نظرات
تصاویری دیدنی از ورزشکاران در روز ششم رقابت‌های بازی‌های المپیک ریو 2016
تعداد بازدید از این مطلب: 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 22 مرداد 1395
نظرات
تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه المپیکی خود مقابل کوبا قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر پیروز شده و اولین برد المپیکی والیبال ایران را رقم بزند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های المپیک 2016 ریو از ساعت 17 برابر کوبا قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر پیروز شده و اولین برد المپیکی والیبال ایران را رقم بزند. (خلاصه فیلم دیدار ایران - کوبا)

ترکیب ایران:شهرام محمودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، سعید معروف و مهدی مرندی

تعداد بازدید از این مطلب: 264
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 22 مرداد 1395
نظرات
استقلال برای حضور در جمع مدعیان لیگ شانزدهم چاره ای ندارد جز اینکه در ایستگاه چهارم مسابقات از پیکان مجید جلالی سه امتیاز بگیرد.

سرویس ورزش مشرق - آبی ها با علیرضا منصوریان طی سه هفته ابتدایی رقابت‌ها تنها به ثبت یک امتیاز بسنده کرده اند تا در تقابل با پیکان با استرس فراوان به فکر فرار از شرایط ناگوار موجود باشند.

این دو تیم آخرین بار یکشنبه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۳ با یکدیگر در ایستگاه بیستم لیگ چهاردهم روبر شدند که حاصل پیروزی یک بر صفر تیم امیر قلعه نویی برابر پیکانی بود که تا دقیقه ۹۵ با مهدی رحمتی دروازه اش را بسته نگه داشته بود.

پس از آن پیکان راهی دسته اول شد و رحمتی به استقلال برگشت تا امروز شرایط برای دو تیم در پیکار شماره ۲۳ کاملا متفاوت باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 381
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 20 مرداد 1395
نظرات
نمایندگان ایران در چهارمین روز بازی های المپیک ریو در چهار رشته نتوانستند نتیجه بگیرند و با المپیک وداع کردند. تیم ملی والیبال نیز مغلوب لهستان شد.

به گزارش مشرق، در چهارمین روز بازی های المپیک ریو نمایندگان ایران در رشته های تیراندازی، جودو، شنا و تیروکمان ناکام ماندند اما مهسا جاور در قایقرانی توانست راهی فینال E شود.

والیبال نیز با نتیجه 3بر 2 برابر لهستان شکست خورد تا ناکامی مطلق همچنان ره آورد ورزشکاران ایران باشد.

نتایج رقابت ایرانی ها در چهارمین روز بازی های المپیک به صورت زیر است:

جودو
وزن 81-کیلوگرم: سعید ملایی در مقابل حریف روسی با دریافت اخطار بیشتر (سه اخطار) شکست خورد و از ادامه مسابقات بازماند. حریف روس ملایی در نهایت به مدال طلا رسید.
 
به دنبال این ناکامی سعید ملایی در صفحه اینستاگرام خود ضمن عذر خواهی از مردم از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. این در حالی است که محمدرضا رودکی مدیر تیم های ملی این تصمیم وی را احساسی خواند و اعلام داشت وی را در تیم ملی نگه خواهد داشت.

تیراندازی تپانچه 25متر زنان

 این رقابت ها در دو مرحله دقت و سرعت برگزار شد، گلنوش سبقت اللهی در این دو مرحله و در میان 40 شرکت کننده به ترتیب در جایگاه دوازدهم و پانزدهم ایستاد.  و در نهایت با در نظر گرفتن مجموع نتایج سبقت اللهی نتوانست به جمع نفر درار فینالیست صعود کند، وی در نهایت با امتیاز 572 در رده بندی بیست و هشتم قرار گرفت.

تعداد بازدید از این مطلب: 205
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 مرداد 1395
نظرات
تصاویری دیدنی از لحظات شادی و ناراحتی ورزشکاران بعد از برد و باخت در رقابت‌هایشان در بازی‌های المپیک ریو
تعداد بازدید از این مطلب: 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 مرداد 1395
نظرات
ورزشکاران کشورمان در نخستین روز بازی‎های المپیک ۲۰۱۶ در رشته‎های تیراندازی، دوچرخه‎سواری، قایقرانی و تنیس روی میز به مصاف حریفان رفتند.
تعداد بازدید از این مطلب: 540
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
ورزشکاران کشورمان در نخستین روز بازی‎های المپیک ۲۰۱۶ در رشته‎های تیراندازی، دوچرخه‎سواری، قایقرانی و تنیس روی میز به مصاف حریفان می‎روند.

به گزارش مشرق، المپیک، المپیک، المپیک. این نامی است که از بامداد روز (شنبه) 16 مردادماه به وفور در سراسر ایران شنیده خواهد شد.

سی و یکمین دوره بازی‎های المپیک رسماً از بامداد شنبه آغاز خواهد شد و 206 کشور از سراسر این کره‎ خاکی تلا‎ش‎های چهار ساله خود را به منصه ظهور می‎گذارند. چه کشوری که با 555 ورزشکار به این رویداد آمده است چه کشور‎هایی که تنها با یک ورزشکار در این رویداد بزرگ حضور دارند، همه و همه برای کسب مدال‎ طلا تلاش می‎کند تا توانایی‎های ورزش خود را به دنیا نشان بدهند.

کشورمان در این دوره از بازی‎ها 63  ورزشکار در 14 رشته دارد. والیبال، کشتی(آزاد و فرنگی)، دوومیدانی، وزنه‌برداری، شنا، جودو، دوچرخه‎سواری، بوکس، قایقرانی، تکواندو، تیراندازی، تیراندازی با کمان، تنیس روی میز و شمشیربازی رشته‎های کاروان ورزشی ایران این فستیوال بزرگ هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 15 مرداد 1395
نظرات
پیشکسوت داوری کشورمان به تمجید از عملکرد تیم داوری اعزامی به المپیک پرداخت.
به گزارش مشرق،‌ علی خسروی در مورد قضاوت دیدار دو تیم آلمان - مکزیک در المپیک ریو توسط تیم داوری ایرانی متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در صحنه‌ای از این بازی، دقیقاً روی گل اول آلمان، منصوری کاری کرد کارستان! این داور که کمک دوم فغانی بود، در این صحنه بهترین تصمیم را گرفت و با شاهکارش، ایران را روسفید کرد.

وی ادامه داد: من 27 سال قضاوت کردم که در این مدت 15 سال کمک داور بودم و می‌دانم قضاوت در مورد چنین صحنه‌هایی چقدر سخت است. باید در جای‌گیری، تمرکز، حرکت و زاویه دید عالی عمل کنید تا چنین صحنه‌هایی را ببینید و منصوری دقیقاً این کارها را در یک لحظه انجام داد تا بتواند تصمیم فوق‌العاده‌ای گرفته و داوری ایران را روسفید کند.
تعداد بازدید از این مطلب: 298
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395
نظرات
سومين دوره جام پيشرفت بزرگى براى توسعه آن در سراسر اروپا محسوب مى شد. با حضور اكثريت اعضاى يوفا اين بار مسابقات مقدماتى به شكل گروهى برگزار شد و بالاخره آلمان غربى رقابت هاى «قهرمانى اروپا» را به رسميت شناخت. گرچه از صعود به جمع چهار تيم پايانى بازماند.

ویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - پانزدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا (یورو 2016) از 21 خرداد ماه در فرانسه آغاز خواهد شد. مسابقاتی سراسر هیجان که 10 استادیوم در شهرهای مختلف فرانسه میزبان آن خواهند بود. این جام بعد از جام جهانی مهیج ترین رقابت فوتبالی جهان در رده ملی محسوب می شود.

این مسابقات برای نخستین بار با 24 تیم برگزار می شود و تیم های حاضر در 6 گروه به رقابت خواهند پرداخت و در پایان مرحله گروهی دو تیم برتر از هر گروه و 4 تیم برتر سوم گروههای ششگانه به مرحله حذفی راه خواهند یافت.

سرویس ورزشی مشرق در ویژه نامه ای به بررسی تاریخچه 14 دوره گذشته جام ملتهای اروپا به صورت مجزا خواهد پرداخت تا علاقه مندان به فوتبال از ناگفته های ادوار این جام آگاه شوند.


تعداد بازدید از این مطلب: 383
موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 20 دی 1394
نظرات
«دروازه بدون سنگربان» مشکل این روزهای پرسپولیس‌ احیا شده است. باید صبر کرد تا برانکو ایوانکوویچ از کرواسی به تهران بازگردد تا تکلیف این مشکل حیاتی مشخص و برطرف شود.
جدیدترین گزینه احتمالی دروازه پرسپولیس +عکس و جدول عملکردگروه ورزشی مشرق - بعد از رفتن ایمان صادقی گلر دوم قرمزها به تیم دسته اولی خونه به خونه بابل، نیاز به جذب دروازه‌بانی جدید در اردوی سرخ‌ها احساس می‌شود.
برخی رسانه ها از «سعید ابراهیم‌پور» مرد شماره یک نساجی به عنوان یکی از گزینه‌های ارتش سرخ نام برده اند؛ دروازه‌بانی که در ابتدای فصل فاصله‌ای تا پرسپولیسی شدن نداشت. آن روزها درخواست اولیه درودگر مدیرعامل وقت نساجی برای صدور رضایتنامه ابراهیم‌پور 500 میلیون تومان بود اما حالا شرایط فرق کرده است.
تعداد بازدید از این مطلب: 325
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 20 دی 1394
نظرات
وکیل سوشا مکانی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران اتهام اصلی سوشا و جزئیات پرونده را مطرح کرد.

بهنام علی محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: اتهام اصلی سوشا مکانی انتشار عکس های خصوصی است و این مهمترین بخش پرونده است و البته در ابن چند روز اخیر شایعات زیادی در این باره شنیده شد که صحت نداشت.
 
هفت روز قبل گفتم حکم بدون وثیقه قانونی نیست
 
وی ادامه داد: هفت روز قبل هم گفتم حکم قرار بازداشت بدون وثیقه از دیدگاه من قانونی نیست و بیشتر قضات و دوستانم هم با من هم عقیده بودند و می بایستی همان روز با وثیقه آزاد می شد و خوشحالم که بالاخره بعد از هفت رور این اتفاق افتاد و سوشا فردا آزاد می شود.
 
سوشا پس از آزادی، ابتدا سر قبر پهلوان تختی می رود
 
علی محمدی ادامه داد: من در طول این مدت با یوشا حرف زدم و البته قبول دارم که سوشا کمی شیطنت می کرد، اما این اتفاق یک تلنگر برای سوشا بود و چه بسا اگر نمی افتاد اتفاقات بدتری در راه بود و تاثیر این اتفاق تا حدی بود که سوشا گفته است "بعد از آرادی اول سر قبر جهان پهلوان تختی میروم و توی زندان هم فقط کارم شده ذکر و دعا".
 
تعداد بازدید از این مطلب: 283
موضوعات مرتبط: فرهنگی و هنری , اجتماعی , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 5 دی 1394
نظرات
پس از قرار گرفتن اکبر هاشمی رفسنجانی در منصب ریاست جمهوری، تغییراتی در ساختمان نهاد ریاست جمهوری به وجود آمد که یکی از آن‌ها، فراهم کردن اسباب رفع خستگی هاشمی در این نهاد بود.
گروه سیاسی مشرق - اکبر هاشمی رفسنجانی بعد از انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسط مجلس خبرگان به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران، در انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 6 مرداد سال 68، موفق شد 15 میلیون و 550 هزار و 528 رأی کسب کند و در تاریخ 12 مرداد همان سال با تنفیذ مقام معظم رهبری جایگزین ایشان در نهاد ریاست جمهوری شود.

با حضور وی در نهاد ریاست جمهوری تغییراتی در این نهاد ایجاد می‌شود که یکی از این تغییرات ساخت سونای مخصوص هاشمی است.

اکبر هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز پنج‌شنبه 16 آذر سال 68 خود در رابطه با این موضوع می‌نویسد: "در ساختمان نهاد [ریاست جمهوری] یک حمام کوچک سونا و بهداشتی برای معالجه درد کمر و رفع خستگی درست کرده‌اند. بخشی از آن برای استفاده آماده شده است. بی‌اثر نیست."[1]



مطالب مرتبط
تعداد بازدید از این مطلب: 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1394
نظرات
فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید آرزوی کودک سه ساله لبنانی که والدینش را در جریان حملات داعش به بیروت از دست داد برآورده کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
نظرات
سرمربی تیم ملی انگار بازیکن ایرانی جدیدی را کشف کرده است که در انگلیس فوتبال بازی می کند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش ، سرمربی تیم ملی کشورمان در گزارش عملکرد لژیونرهای ایران ، که در صفحه شخصی اش منتشر کرد ، از یک نام جدید رونمایی کرد.

وی  در کنار نامهای جهانبخش ، آزمون و دیگر لژیونر های تیم ملی ، نام الکس سامی زاده را نیز آورد .

کشف جدید کی روش در انگلیس

تعداد بازدید از این مطلب: 283
موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 آذر 1394
نظرات
هشت آذر 1376 اتفاقی تاریخی در فوتبال ایران رقم خورد که هنوز با گذشت 18 سال هنوز در خاطر مردم زنده مانده است.
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛18 سال پیش و درست در روز هشت آذر 1376 حماسه ای از شیرجوانان دیار پارس رقم خورد که از خاطره هیچ یک از مردم ایران پاک نمی شود.
 
تیم ملی فوتبال ایران که برای صعود به جام جهانی 1998 فرانسه تلاش می کرد پس از رسیدن به رتبه دوم گروه خود و عدم کامیابی در صعود مستقیم به جام جهانی راهی مرحله پلی آف شد و در این مرحله ابتدا باید در جوهوربارو مالزی به مصاف ژاپن می رفت.
 
تیم ملی در دیدار مقابل چشم بادامی ها نمایش خوبی داشت اما در نهایت بازی زیبای ملی پوشان و رشادت های احمدرضا عابدزاده نتوانست مانع از شکست 3.2 شاگردان والدیر ویرا برزیلی سرمربی موقت ایران گردد و تیم ملی باید برای زنده نگه داشتن آخرین کورسوی امید خود در 2 دیدار رفت و برگشت به مصاف تیم تمام اروپایی قاره اقیانوسیه استرالیا می رفت.
 
توقف ایران در بازی رفت مقابل دیدگان 128 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی تهران کار را برای شاگردان پیرمرد برزیلی بسیار دشوار کرد.
 
 هشت آذر 1376 مصادف با 29 نوامبر 1997 ورزشگاه ملبورن کریکت گراند را به یکی از اماکن رویایی در ورزش ایران تبدیل کرد.
 
هرچند آن مسابقه با حاکمیت مطلق شاگردان تری ونبلز انگلیسی شروع شد و ادامه یافت .2 گل هری کیول و آئورلیو ویدمار موجب جستن کانگوروها در مسیر پاریس گردید اما در میانه نیمه دوم حرکت احمقانه پیتر هور جیمی جامپ در پاره کردن دروازه احمدرضا عابدزاده  ساندرو پل مجارستانی را مجبور به توقف بازی کرد.
 
همین اتفاق آب سردی بر آتش سوزان حملات استرالیایی ها ریخت که پیامد آن چهار دقیقه ای بود که شاید هیچ یک از اهالی کره خاکی حوادث آن را باور نمی کردند.
تعداد بازدید از این مطلب: 471
موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394
نظرات

10عادت نادرست که مانع از هضم غذا می شود

 

آیا بعد از هر وعده ی غذایی احساس سنگینی زیاد می کنید؟ معده تان آتش می گیرد؟ بدتر از همه این که دچار یبوست یا اسهال می شوید؟ اینها جزو شایع ترین مشکلات گوارشی هستند که در اکثر موارد به عادت های بد خودمان مربوط می شوند.

 
هضم نادرست

برای بهبود وضعیت گوارش و هضم راحت غذا لازم است که از مصرف برخی مواد غذایی، برخی عادت های نادرست حین و بعد از غذا و مصرف برخی نوشیدنی ها و غیره پرهیز شود. در این مطلب شما را با 10 عادت مشکل ساز برای گوارش که مانع از هضم درست غذا می شوند بیشتر آشنا می کنیم.

مصرف زیاد کافئین

مولکول های اصلی داخل قهوه ای که نوش جان می کنید (نه تنها قهوه بلکه نوشیدنی های انرژی زا و حتی چای) به خودی خود روی گوارش تأثیر می گذارند. این تأثیر شامل کاهش قدرت اسفنکتر تحتانی مری و تحریک ترشح اسید معده است. همین تأثیر باعث بالا آمدن اسید معده به سمت انتهای گلو و ایجاد احساس ناخوشایند می شود. بنابراین مصرف زیاد قهوه و چای را بخصوص بلافاصله بعد از غذا کاهش دهید.

تعداد بازدید از این مطلب: 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 1 آذر 1394
نظرات
تیم های رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت بارسلونا ، رئال را گلباران کرد و پیروز میدان لقب گرفت.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، رافا بنیتز و لوئیز انریکه ترکیب ۱۱ یازده نفره تیم هایشان را برای ال کلاسیکو که در هفته دوازدهم لالیگا و از ساعت ۲۰:۴۵ در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود را اعلام کردند.
 
ترکیب رئال مادرید: کیلور ناواس، واران، راموس، دانیلو، مارسلو، کروس، خامس، مودریچ، بنزما، بیل،  رونالدو
 
ذخیره ها: کاسیا، په په، کاسمیرو، کارواخال، کواچیچ، خسه و ایسکو
 
ترکیب بارسلونا: براوو؛ آلوز، پیکه، ماسکرانو، آلبا؛ راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا؛ روبرتو، سوارز و نیمار
 
ذخیره ها: تراشتگن، فرمالن، متیو، آدریانو، مونیر، ساندرو و مسی

بازی دو تیم رئال و بارسا در ساعت ۲۰:۴۷ و با حضور ۸۱ هزار نفر تماشاگر ورزشگاه سانتیاگو برنابیو با سوت آقای بوربالان آغاز شد.
رئال در ابتدای مسابقه سعی در کنترل توپ داشت اما در ادامه بازی به تعادل کشیده شد.
 
طرفداران رئال ، زمانی که پیکه توپ را در اختیار میگیرد ، سوتهای ممتد می زنند.

اولین موقعیت خطرناک در دقیقه۶  اتفاق افتاد که شوت نیمار با فاصله از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.

در دقیقه ۹ رونالدو از گوشه محوطه جریمه یک شوت به سمت دروازه بارسا زد که دروازه بان بارسا توپ را دفع کرد.
 
گل در دقیقه ۱۱. بارسلونا توسط لوییز سوارز دروازه رئال را باز میکند. سوارز با پاس زیبای روبرتو با بیرون پا دروازه ناواس را باز می کند.

تحقیر رئال در سانتیاگو برنابئو + فیلم

تعداد بازدید از این مطلب: 251
موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 26 آبان 1394
نظرات
ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با تیم ملی گوام درچارچوب رقابت های هفته هشتم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با گوام از هفته هشتم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد.
 
براین اساس، علیرضا بیرانوند، عزت الله پورقاز، مهدی طارمی، کمال کامیابی نیا، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، کریم انصاری فرد، آندارنیک تیموریان، اشکان دژاگه، مهدی ترابی بازیکنانی هستند که در این مسابقه به میدان می روند.
 
این دیدار از ساعت 9 به وقت ایران در ورزشگاه دد دو  آغاز می‌شود.
 
 
حواشی قبل از مسابقه: 
 
تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران یک ساعت پیش از آغاز این دیدار ، وارد ورزشگاه شد و در بدو ورود به بازیکنان بندهایی از جنس سنگ‌های اقیانوس آرام اهدا شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 247
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , گردشگری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات
در این فیلم راز فوتبالیست را در میانه زمین خواهید دید.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در این فیلم راز فوتبالیست را در میانه زمین خواهید دید.











ا

تعداد بازدید از این مطلب: 292
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 18 آبان 1394
نظرات

آسپیرین؛ قرصی با اثرات باور نکردنی

 

آسپیرین جزو قدیمی ترین قرص های تولید شده در جهان است. با این حال در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و آزمایش های بیشتری روی آن انجام گرفته است. آسپرین یا استیل سالیسیلیک اسید به عنوان یک داروی ضدالتهاب شناخته شده است. این دارو جزو داورهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (غیرکورتونی) محسوب می شود که در کاهش درد و تسکین تب نقش می دارد. از این دارو برای تسکین دردهای روماتیسمی نیز استفاده می شود.

 
آسپیرین

آسپرین برای مقابله با  سکته ی قلبی عروقی
بیش از 20 سال است که اثرات مثبت آسپیرین در حفاظت از سلامت قلب آشکار شده است. این دارو با مسدود کردن تجمع پلاکت ها، باعث رقیق و روان شدن خون شده و به این ترتیب از تشکیل لخته های خونی پیشگیری می کند. برای پیشگیری از بروز سکته های قلبی یا مغزی استفاده از دز پایین این داور موثر است. این دارو برای افرادی که به واسطه ی چاقی، فشار خون بالا،عوامل وراثتی، مصرف دخانیات و دیابت در معرض خطر سکته قرار دارند یا افرادی که قبلا سکته ی مغزی کرده اند تجویر می شود. آسپرین همچنین در بیمارانی که دارای استنت عروق کرونری هستند نیز استفاده می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 420
برچسب‌ها: آسپرین , قرص آسپرین ,
موضوعات مرتبط: ورزشی , پزشکی و سلامت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات

7ماده ی غذایی سرشار از پتاسیم

 

پتاسیم یک ماده ی معدنی مفید و لازم برای عملکرد ارگان های بدن است و در سلامت قلب، گوارش و تنظیم عملکرد کلیه ها نقش مهمی دارد.

 
موز

برای مقابله با کمبود پتاسیم لازم است که منابع غذایی آن را دریابید و به تغذیه تان اهمیت بدهید. مواد غذایی مفیدی مانند موز، عدس، بادمجان و غیره جزو منابع مهم پتاسیم هستند. در این مطلب شما را با 7 منبع فوق العاده ی پتاسیم بیشتر آشنا می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

روزی یک عدد موز میل کنید

نتایج پژوهشی که در British medical journal به چاپ رسیده است نشان می دهد موز یکی از منابع فوق العاده ی پتاسیم است که برای مقابله با سکته ی مغزی مؤثر عمل می کند. بعد از مطالعه ی 33 پژوهش در خصوص ارتباط بین پتاسیم و سکته ی مغزی مشخص شد که مقابله با کمبود این ماده ی معدنی باعث بهبود عملکرد کلیه ها می شود و با کنترل فشار خون، خطر سکته ی مغزی را کاهش می دهد. در واقع متخصصان، موز را یکی از همیاران کنترل کننده ی فشار خون می دانند و زمانی که فشار خون در حد نرمال باشد احتمال بروز سکته های قلبی و مغزی به مراتب کمتر می شود.
روش مصرف
برای جذب میزان پتاسیم مورد نیاز روزانه ی بدن روزانه یک عدد موز میل کنید.

برای بهره مندی هر چه بیشتر از پتاسیم موجود در بادمجان باید آن را با حرارت ملایم بخارپز کنید

روزانه 6 عدد آلو خشک میل کنید

به عقیده ی متخصصان تغذیه، میوه های خشک منبع ایده آل پتاسیم هستند. آلو خشک، زردآلوی خشک و کشمش برای پر کردن باک پتاسیم بدن بسیار مؤثرند. چون با خشک شدن این میوه ها غلظت مواد معدنی از جمله پتاسیم افزایش چشمگیری پیدا می کند.
روش مصرف
برای جذب پتاسیم مورد نیاز روزانه لازم است که حداقل 6 عدد میوه ی خشک مانند آلوخشک میل کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 632
موضوعات مرتبط: ورزشی , پزشکی و سلامت , علمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 17 آبان 1394
نظرات
زائران عتبات عالیات می‌توانند اطلاعات نقشه راهنمای مسیرهای ویژه راهپیمایی بزرگ اربعین 94 را در گزارش زیر مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر قصد دارید در مراسم پیاده روی بزرگ اربعین 94 شرکت کنید، همه نقشه و مسیرهای مورد نیاز شما شامل مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و خسروی تا نجف اشرف و نیز نقشه شهرهای کربلا، کاظمین، کوفه و نجف و حرم های مطهر امام علی(ع) و امام حسین(ع) در یک مجموعه برای شما گردآوری شده است که می توانید از لینک زیر آنها را دریافت کنید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 16 آبان 1394
نظرات
به تازگی عکسی از ویلای بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا تصویری از کاخ علی کریمی که به تازگی آن را در لواسان ساخته است در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. در ادامه تصویری از آن را می بینید.


کاخ علی کریمی در لواسان + عکس

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تعداد بازدید از این مطلب: 282
موضوعات مرتبط: فرهنگی و هنری , اجتماعی , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 13 آبان 1394
نظرات
در این اوضاع آشفته فوتبال و مصاحبه‌های پی‌درپی علیه سرمربی تیم ملی، رئیس فدراسیون سکوت اختیار کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها و پس از دربی هشتادویکم بسیاری از منتقدان کارلوس کی‌روش که به دنبال هر بهانه‌ای برای انتقاد کردن به او می‌گردند، پس از درخشش رحمتی در دربی بهانه جدیدی برای جمله به کی‌روش پیدا کرد و با دخالت در کار سرمربی تیم ملی به دلیل دعوت نکردن از رحمتی در تیم ملی از وی انتقاد کردند. 
 
البته فقط استقلالی ها و کارشناسان نبودند که این انتقادها را نسبت به کی‌روش روانه کردند، بلکه در کمال تعجب دبیر فدراسیون فوتبال هم پا را از اختیارات خود فراتر گذاشته و جای مهدی رحمتی را در تیم ملی خالی دانست.
 
این اتفاقات صدای کی‌روش را درآورد و با انتقاد نسبت به اسدی، دبیر فدراسیون گفت: که به جز استعداد بازیکنان شخصیت آنها هم برای انتخابهایش از ملاک اصلی به شمار می‌آید.
تعداد بازدید از این مطلب: 273
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 10 آبان 1394
نظرات
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی یکشنبه 10 آبان 94 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.

به گزراش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی یکشنبه 10 آبان 94 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.

از معاوضه کرار با یک تراکتوری تا صحبت های انتقادی کی روش

از معاوضه کرار با یک تراکتوری تا صحبت های انتقادی کی روش

تعداد بازدید از این مطلب: 298
موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نظرات
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و در نهایت نتیجه دربی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تا دقیقه 30؛ استقلال 0 - پرسپولیس 0

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم های استقلال و پرسپولیس در هشتاد و یکمین دیدار خود از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

پیش از شروع بازی دروازه بان توسط کمکی‌ها چک شد.

حدود 95 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

استادیوم:

آزادی

داور: 

محسن ترکی کمک داوران: رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی

اخطار: 

میثم مجیدی-سجاد شهباززاده-

امین حاج محمدی

گل:

در حالی که پرسپولیس بازی را بهتر آغاز کرده بود، سانتر زیبای خسرو حیدری از جناح راست با ضربه سر تماشایی جابر انصاری از داخل محوطه جریمه به گل اول بازی تبدیل شد. سرزنی انصاری در بین مدافعان بلندقامت پرسپولیس عجیب بود ضمن اینکه سوشا مکانی هم واکنش خوبی روی این توپ نداشت.

شوت رامین رضائیان از محوطه جریمه، دفع رحمتی و برخورد مجدد توپ با بنگتسون بازی را به تساوی کشاند. این گل در آخرین ثانیه های بازی به پایان رسید تا عدالت رعایت شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 277
موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نظرات
بعد از پایان شهرآورد هشتادو یکم فضای مجازی مملو از لطیفه های هواداران دو تیم شده است.
جوک های پس از دربی
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهرآورد هشتادویکم دو تیم پرطرفدار تهرانی بعد از یک هفته کری خوانی هوادران استقلال و پرسپولیس با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.
این در حالی است که طرفداران و رسانه های  وابسته به دو تیم از اوایل هفته گذشته برای همدیگر در فضای مجازی خط و نشان می کشیدند و با انتشار تصاویر و متن هایی سعی در تضعیف اردوگاه حریف را داشتند.
 
با وجود گذشت ساعاتی از پایان این شهرآورد هنوز فضای مجازی محل کری خوانی هواداران شده و با گذاشتن لطیفه هایی سعی بر تاثیرگداشتن بر روحیه همدیگر را دارند. از این رو خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان تعدادی از این طنز ها را برای شما مخاطبین گرامی آماده کرده که در زیر می توانید مشاهده بفرمایید:
 
 
 
امروز فهمیدم پرسپولیسی ها قلب مهربونی دارند 
که با مساوی هم خوشحال میشن :-( 
اخی گوگولیای نازنین
 
***********************
 
پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد بعد از دربی ترافیک در اتوبان همت شدید است
 
گفته میشه استقلالیا از اتوبوس اومدن پایین هنوز دارن دفاع میکنن
 
***********************
از آزادی خبر رسیده
 
پرسپولیسیا هنوز تو ورزشگاهن!
میگن مساوی کردیم جام قهرمانی نمیدین بهمون؟!
 
***********************
پرسپولیسی ها اینقد از مساوی با استقلال راضی اند
 
که انگاری بردن 
 
***********************
از آزادى خبر رسيده كه
  
پرويز مظلومى هنوز داره دفاع ميچينه
 
***********************
 
خبر رسیده استقلالیا رفتن تو رختکن به دفاع ادامه میدن
 
***********************
بازی نود دقیقه نیست، بازی تا گل زدن پرسپولیس ادامه داره :)))))))))))
 
***********************
دقیقه ۹۷ قهرمان می‌شن، دقیقه ۹۶ گل مساوی می‌زنند،
 
دقیقه ۹۴ می‌برند، این تیم پرسپولیس است
 
***********************
داشتم جدول حل میکردم نوشته بود شانس هشت حرفی ..
 
 نوشتم پرسپولیس
 
***********************
مسوولان مرزبانى اعلام كردن 
 
دقايقى قبل سيد مهدى رحمتى غلت زنان
 از مرز خسروى رد شد
 
***********************
سيستم استقلال:
دفاع وسط چپ
دفاع وسط راست
دفاع خيلي وسط چپ
دفاع خيلي وسط راست
دفاع راست
دفاع خيلي راست
دفاع چپ
دفاع خيلي چپ
دفاع كمي جلوتر راست
دفاع كمي جلوتر چپ
 
***********************
طی حکمی از جانب رییس جمهور   
پرویز مظلومی وزیر دفاع شد.
 
جوک های پس از دربی
 
جوک های پس از دربی + تصاویر
 
جوک های پس از دربی + تصاویر
 
جوک های پس از دربی + تصاویر
 
بعد از صدف طاهریان و چکامه چمن ماه، پرویز مظلومی نیز کشف حجاب کرد!!!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 263
موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 9 آبان 1394
نظرات
مجید صالح مربی استقلال گفت: کسانی در بیرون زمین هستند که میخواهند دربی سرخابی ها مساوی شود.
به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صالح مربی استقلال گفت کسانی در بیرون زمین هستند که میخواهند دربی سرخابی ها مساوی شود.













 

تعداد بازدید از این مطلب: 293
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 6 آبان 1394
نظرات
قويترين مرد وزنه بردارى جهان، به خاطر یک اتفاق غیرمنتظره، حضور در رقابت های قهرمانی جهان را از دست داد.

تمرين عصر ديروز تيم ملى وزنه بردارى اگرچه با شادابى وصف ناشدنى ملی پوشان کشورمان در فاصله دوهفته تا اعزام به مسابقات جهانى 2015 امريکا همراه بود، اما مصدوميت شديد زانوى بهداد سليمى، قويترين مرد وزنه بردارى جهان زير وزنه 262 کيلوگرمى شوکى غيرمنتظره براى کادرفنى و هم تيمى هاى بهداد سليمى ملى پوش فوق سنگين ايران که درآستانه اعزام به دوئل جهانى قرار داشت بود!
 
سليمي قويترين مرد وزنه بردارى جهان، عصر ديروز و در حالی که با آمادگى بسيار خوبى تمرينات خود را دنبال مي کرد در حرکت دوضرب و پس از درخواست مجوز قرار گرفتن پشت وزنه 262 کيلوگرمى از سرمربى تيم ملى وزنه بردارى، زمانى که اين وزنه سنگين را با قدرت روى سينه خود کشيد و مهار کرد،درهنگام قيچي زدن براى تکميل حرکت دوضربش،وقتى می خواست پاى عقبى (چپ) خود را مماس با پاى راستش به جلو بکشد زانويش پيچ خورد تا سنگينى وزنه 262کيلويی زانوى بهداد را با آسيب ديدگى شديدى مواجه کرده و بخت نخست طلايى شدن کاروان وزنه بردارى ايران  در امريکا را با مصدوميت غيرمنتظره وجدى دست به گريبان کند!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 267
موضوعات مرتبط: ورزشی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1394
نظرات

3دلیل خوب برای خوردن میگو

میگو طرفداران زیادی دارد چون اگر درست طبخ شود بسیار خوشمزه بوده و یک غذای مغذی است. اما عده ی زیادی نیز به دلیل بوی خاصی که غذاهای دریایی و به خصوص میگو دارد از مصرف آن چشم پوشی می کنند.

 
میگو

حدود 2000 گونه ی مختلف میگو در سرتاسر جهان وجود دارد. میگو طرفداران زیادی دارد چون اگر درست طبخ شود بسیار خوشمزه بوده و یک غذای مغذی است. اما عده ی زیادی نیز به دلیل بوی خاصی که غذاهای دریایی و به خصوص میگو دارد از مصرف آن چشم پوشی می کنند. اما بهتر است بدانید که میگو جزو آن دست خوراک هایی است که نباید از آن غافل بود. در این مطلب 3 خاصیت فوق العاده ی میگو و 7 دستور ساده برای طبخ آن را عنوان می کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.

میگو حاوی رنگدانه ای (آستاکسانتین) متعلق به خانواده ی کاراتنوئیدها است که تأمین کننده ی رنگ صورتی - قرمز میگو محسوب می شود. این رنگدانه به دلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی با پیری سلولی مقابله می کند

میگو سرشار از پروتئین

میگو سرشار از پروتئین است. این گنجینه ی کوچک دریایی یک پیش غذای فوق العاده است که به خوبی شما را سیر و از زیاده روی در مصرف غذای اصلی پیشگیری می کند. میگو همچنین منبع خوب مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است.

میگو علیه پیری

میگو حاوی رنگدانه ای (آستاکسانتین) متعلق به خانواده ی کاراتنوئیدها است که تأمین کننده ی رنگ صورتی - قرمز میگو محسوب می شود. این رنگدانه به دلیل دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی با پیری سلولی مقابله می کند. آستاکسانتین همچنین با سرطان و بیماری های قلبی عروقی و دیگر بیماری های مزمن مقابله می کند. میگو حاوی مس، سلنیوم و ید نیز هست که برای بهبود عملکرد ارگان های بدن لازم بوده و نقش زیادی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 783
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 29 مهر 1394
نظرات

مراقبت از کبد با چغندر

چغندر بیش از یک سبزی ساده است. چغندر با آن رنگ زیبایش سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی است که برای بدن لازم و ضروری هستند.

 
چغندر

چغندر؛ این سبزی پرخاصیت سرشار از فیبر و پروتئین، انرژی زا و درمانگر بوده و برای ارتقای سلامت بدن و بهبود برخی از مشکلات مانند مشکلات کبدی مؤثر است. در این مطلب شما را با تأثیر مثبت چغندر در سلامت کبد بیشتر آشنا می کنیم.

چغندر همیار کبد

فصل وفور چغندر در راه است. بدون شک چغندر شما را نیز یاد لبوی قرمز شب یلدا می اندازد. اما تا آن زمان صبر نکنید. همین که چشمتان به این سبزی پرخاصیت افتاد آن را خریداری کرده و به منزل ببرید. بخصوص اگر اهل ورزش هستید و از مشکلات کبدی رنج می برید. این سبزی علاوه بر این که برای ورزشکاران بسیار مفید است تأثیر زیادی در حل مشکلات کبدی دارد. متأسفانه این روزها به دلیل سبک زندگی نادرست و بی تحرکی و غیره کبد همه ی ما در معرض آسیب است. بنابراین لازم است که بیش از پیش به فکر سلامت این اندام پرتلاش باشیم.

چغندر: گنجینه ای طبیعی سرشار از آنتی اکسیدان

تعداد بازدید از این مطلب: 606
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , پزشکی و سلامت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 29 مهر 1394
نظرات
تیتر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 29 مهر 94 به مسائل روز ورزش به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیتر نیم صفحه نخست  روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 29 مهر 94 به مسائل روز ورزش به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.

از تعبیر خواب هانی تا توپخانه استقلال


از تعبیر خواب هانی تا توپخانه استقلال

تعداد بازدید از این مطلب: 358
موضوعات مرتبط: ورزشی , سرگرمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : یک شنبه 26 مهر 1394
نظرات
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوانتصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود، به شرح ذیل است؛

 
از حمله دولت به رکود تا قیمه با طعم انتخابات!
 
از حمله دولت به رکود تا قیمه با طعم انتخابات!
تعداد بازدید از این مطلب: 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 28 شهريور 1394
نظرات

جزیره کیش، جزیره ای ویژه بانوان

 

آفتاب ساحل و دریای بی نظیر و آرامش این تصویری است که از جزیره کیش در ذهن بسیاری از گردشگران باقی می ماند و آنها را ترغیب می کند دوباره و چند باره راهی این جزیره شوند. سفری که در آن همه اعضای خانواده می توانند در کنار هم از امکانات و تفریحاتش استفاده کنند اما سهم زنان از گردشگری و امکانات در این جزیره چقدر است؟

 
جزیره کیش

 زنانی که به عنوان نیمی از جامعه با تغییر شرایط اجتماعی و فرهنگی دنبال امکانات ویژه خودشان در بخش های مختلف می گردند و گردشگری و تفریح یکی از بخش هایی است که بانوان این روزها به آن اهمیت زیادی می دهند شاید خیلی ها تصور می کنند گردش در بازار و پاساژهای مختلف و خرید، نخستین و تنها امکان تفریحی جزیره کیش در بازار و پاساژهای مختلف و خرید نخستین و تنها امکان تفریحی جزیره کیش برای زنان است هر چند که بسیاری از خانم ها برای خرید بهتر و راحت تر به جزیره سفر می کنند اما این تمام چیزی نیست که در کیش منتظر بانوان است.

دریا و آفتاب 

تصویری که پس از سفر به جزیره کیش در ذهن زنان ایرانی باقی می ماند، تصویر روشن و دلچسبی است؛ تفریحات خانوادگی در کنار تفریحات مخصوص به خودشان که می تواند ساعت های خوش و شادی برایشان بسازد. امکاناتی که نشاط و هم سلامتی آنها را مدنظر قرار داده و هم سلیقه های مختلف را با رعایت شئونات و عرف جامعه ایران راضی می کند شاید اگر از زنان مسافر جزیره کیش بپرسید چه چیزی از این سفر در ذهن شان باقی مانده اول از همه به ساحل و دریای آن اشاره کنند شنا در خلیج فارس در فضایی امن و پلاژ ویژه بانوان، یک تجربه به یادماندنی است جداسازی فضای شنای بانوان و آقایان در جزیره کیش برخلاف کشورهای حاشیه خلیج فارس، امکان استفاده از دریا، آفتاب و امکانات جانبی ساحلی را برای زنان فراهم کرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات
تصاویر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه 19 شهریور 94 را مشاهده کنید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه 19 شهریور 94 را مشاهده کنید.

تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی چهار شنبه 18 شهریور

تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی چهار شنبه 18 شهریور

تعداد بازدید از این مطلب: 288
موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک با برگزاری مسابقات اوزان 59، 71، 80 و 130 کیلو گرم در شهر لاس وگاس آمریکا در حال برگزاری است.
به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های روز دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان درحالی با برگزاری مسابقات اوزان 59، 71، 80 و 130 کیلو گرم از ساعت 21:30 دقیقه "سه شنبه" به وقت تهران در ورزشگاه آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده که در وزن 59 کیلوگرم که 44 نفر وزن کشی کردند، حمید سوریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقتدرانه و با امتیاز عالی 8 بر صفر روبیر از ونزوئلا را شکست داد.وی در دور سوم نیز با ضربه فنی هاکی نبی از فنلاند قهرمان اروپا را شکست داد و به دور چهارم رسید.سوریان در این مرحله مقابل روشن بایراموف فرنگی کار کهنه کار آذربایجانی و دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان جهان قرار گرفت و در یک کش و قوس ضربه ای به صورت بایراموف وارد کرد که با دو امتیاز و یک اخطار جریمه شد،سوریان در ادامه و در حالی که رو به جلو کشتی می گرفت برخوردی با بایراموف داشت که این اقدام از سوی داوران ضربه عمدی به حساب آمد و در نهایت نابغه کشتی جهان در اقدامی عجیب توسط داوران دیسکالیفه شد.

برچسب

تعداد بازدید از این مطلب: 293
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران: تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
 
از پاتک به منتقدان توافق تا فرار از قانون!
 
از پاتک به منتقدان توافق تا فرار از قانون!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
تیم ملی فوتبال ایران در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18 به مصاف تیم ملی فوتبال هند رفت و در نهایت بانتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال ایران در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18 به مصاف تیم ملی فوتبال هند رفت.

مرحله اول مقدماتی جام جهانی

استادیوم:

سری کانتیراوای بنگلور

تماشاگر:

25 هزار نفر

داور:

عمار علی عبدالله

اخطار:

امید ابراهیمی

پورعلی گنجی

هند 0 - ایران 1

تعداد بازدید از این مطلب: 264
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 17 شهريور 1394
نظرات
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران: تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
 
از دبه جدید آقای مدیرکل تا سوءقصد به توافق!
 
از دبه جدید آقای مدیرکل تا سوءقصد به توافق!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود