آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 155
باردید دیروز : 143
بازدید هفته : 409
بازدید ماه : 394
بازدید سال : 5794
بازدید کلی : 146103

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 15 آبان 1395
نظرات
چرا اسلام اجازه سازش با استکبار را نمی دهد؟ چرا با قطب استکبار و محاربین با حکومت اسلامی نمی‏‌توان سازش کرد؟ اگر مبارزه با استکبار همیشگی است، پس چرا پیامبر(ص) در حدیبیه با قریش صلح کرد؟ به گزارش مشرق، بعد از سقوط سیطره قطب استکبار بر دنیا، آن موقع دیگر فرقی بین کفار باقی‌مانده وجود نخواهد داشت. آن موقع است که اسلام برائت عمومی از همه کفار اعلام می‌کند و مرگ بر روسیه و چین و آمریکا و همه کفار به صورت علی‏ السویه اعلان می‌شود. سوره برائت به هیمن مسئله اشاره دارد. بعد از فتح مکه برخی از کفار در شبه جزیره باقی مانده بودند که هنوز مستکبرانه در مقابل پیامبر(ص) می ‏ایستادند و تسلیم نمی‌شدند. لذا سوره برائت بر پیامبر(ص) نازل شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات
هیلاری کلینتون در حالی ادعا می‌کند راه دیپلماسی مقابل ایران را او باز کرده که ایمیل‌های افشاشده از وی نشان می‌دهد وزارت تحت امرش در پشت پرده به دنبال ایجاد آشوب در کشورمان بوده است.

سرویس جهان مشرق- ایمیل‌های افشاشده هیلاری کلینتون[1] نشان می‌دهد وزیر خارجه سابق آمریکا که استفاده از دیپلماسی برای حل پرونده هسته‌ای ایران افتخار می‌کند، خیلی هم طرف‌دار دیپلماسی نیست، بلکه هر جا دستش برسد، از شورش و آشوب حمایت می‌کند. ظاهراً کلینتون که در مناظره‌های انتخاباتی دائماً می‌گوید «بدون شلیک حتی یک گلوله» برنامه هسته‌ای ایران را محدود کردیم، اگر صلاح بداند بدش نمی‌آید مانند وزیر خارجه قبل از خودش یعنی «کاندولیزا رایس» موجب شلیک چند گلوله در ایران هم بشود (درباره دخالت رایس در آشوب‌های خیابانی سال 88 در ایران می‌توانید گزارش‌های متعددی را در مشرق بخوانید). یکی از این ایمیل‌ها به طور خاص موضوع ادامه این گزارش است.

راه‌برد هیلاری کلینتون در قبال ایران: افتخار به توافق هسته‌ای و اقدام به براندازی

هیلاری کلینتون هم مانند وزاری خارجه قبل و بعد از خود، هدف نهایی‌اش را تغییر حکومت ایران می‌داند

تعداد بازدید از این مطلب: 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات
با وقوع انقلاب اسلامی، آمریکا سلطه خود در ایران را از دست داد و برای بازگرداندن احاطه خود در این کشور دست به هر اقدامی زد.

 به گزارش مشرق، سقوط شاه از نظر استرات‍ژیک نتایج مصیبت باری برای آمریکا به بار آورد و از نظر سیاسی برای خود کارتر فاجعه آمیز بود؛‌لذا آمریکا بزرگترین بازنده شد که با وقوع انقلاب، سلطه خود را در ایران از دست داد و برای بازگرداندن احاطه خود در ایران دست به هر اقدامی زد. حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بارها از دشمنی آمریکا با ایران، جنایتهای این شیطان بزرگ گفته اند ولی در این اواخر، برخی با بزک کردن آمریکا سعی دارند تا ملت ایران اسلامی را به اعتماد به آمریکا تشویق کنند. در ادامه برای مشخص شدن چهره خبیث آمریکا،‌ برخی از جنایات شوم این شیطان بزرگ در ایران را قبل و بعد از انقلاب مورد استفاده قرار می دهیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات
کلینتون یک دموکرات به ظاهر صلح طلب و خواهان تعامل با دنیاست ولی علایقی دارد که می تواند برخوردهای بزرگ در عرصه منطقه ای و جهانی را بوجود آورد

 به گزارش مشرق، هيلاري كلينتون، ۶۸ ساله، متولد شيكاگو، بانوي اول آمريكا در دوره رياست جمهوري بيل كلينتون (۱۹۹۳-۲۰۰۱)،سناتور ايالت نيويورك(۲۰۰۱-۲۰۰۹) و وزير خارجه سابق آمريكا در دوره رياست جمهوري باراك اوباما از ۲۱ ژانويه ۲۰۰۹ تا اول فوريه ۲۰۱۳ ميلادي و نامزد انتخابات رياست جمهوري آمريكا از حزب دمكرات آمريكا است.

هیلاری کلینتون در زمره آن دسته از دموکرات‌هایی به حساب می‌آید، که همواره از رویکرد جنگ طلبانه هیئت حاکمه آمریکا حمایت کرده است؛ در زمانیکه "جرج بوش پسر” رئیس جمهور سابق آمریکا در صدد جلب نظر اعضای کنگره این کشور برای حمله به عراق بود، هیلاری کلینتون به عنوان یک سناتور دموکرات از حمله به عراق حمایت کرد؛ وی زمانی هم که در منصب وزارت خارجه آمریکا بود، طرح حمله به لیبی و سوریه را پیش کشید که با موافقت اوباما روبه رو نشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395
نظرات
زاکانی ناگفته‌هایی از چرایی حضور جنگنده‌‌های مسلح روسیه در پایگاه نوژه همدان برای بمب‌باران مواضع تروریست‌ها در سوریه را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ظهر امروز (دوشنبه 10 آبان) در همایش استکبارستیزی که در دانشگاه علم و صنعت،‌ اظهار کرد: عده‌ای در داخل کشور به دنبال آن هستند تا آمریکا را از باتلاقی که در منطقه غرب آسیا در آن گرفتار شده، نجات دهند.

زاکانی با بیان اینکه بعد از جنگ جهانی دوم، آمریکا شوروی را دشمن اصلی خود قلمداد می‌کرد، گفت: در سال 1370 جرج بوش پدر با اعلام نظریه نظم نوین جهانی به دنبال تشکیل یک دهکده جهانی به کدخدایی آمریکا بود اما پس از فروپاشی شوروی، آمریکایی‌ها اسلام و به خصوص ایران را جایگزین شوروی کرده و درصدد تعارض جدی با آن و نابودی انقلاب اسلامی تلاش کردند.

تعداد بازدید از این مطلب: 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 10 آبان 1395
نظرات
سوال بزرگ این است که آیا کشف اتفاقی اطلاعات موجود در رایانه شخصی همسر سابق هما عابدین می‌تواند تعیین‌کننده رییس‌جمهور آینده آمریکا باشد یا تاثیری به مراتب کمتر خواهد داشت؟
سرویس جهان مشرق - در حال حاضر، اختلاف در سطوح بین کنگره و FBI‌ و وزارت دادگستری به شدت قوت یافته است. سناتورهای دموکرات خواستار انتشار اطلاعات بیشتر  شده‌اند و «لورتا لینچ» دادستان کل آمریکا که البته از هواداران سرسخت کلینتون‌هاست، نسبت به ارسال آن نامه به کنگره اخطار داده و به کومی تذکر داده که عمل اشتباهی که در نتیجه انتخابات به نفع یک نامزد دیگر موثر است را مرتکب گردیده است.  رییس FBI‌ هم در پاسخی محکم، این سازمان را دارای اختیارات گسترده قانونی دانسته که مجاز است تا حصول نتیجه در یک پرونده با هر ابعادی پیش برود و لزومی ندارد که اطلاعات طبقه‌بندی شده را تا پایان تحقیقات منتشر سازد.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 237
موضوعات مرتبط: جامعه و سیاست , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 10 آبان 1395
نظرات
ژنرال « میشل عون» رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح در پارلمان لبنان و نامزد مورد حمایت حزب الله ، امروز( دوشنبه 31 اکتبر – دهم آبان ماه 95) با اکثریت آرای نمایندگان مردم لبنان در پارلمان این کشور به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری لبنان انتخاب شد.

 به گزارش مشرق، نشست پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس‌جمهور این کشور آغاز شد.

از سه شنبه پنجم خرداد 93 (25 می 2014) بیش از دو سال می‌گذرد که کاخ ریاست جمهوری لبنان منتظر ورود جانشین میشل سلیمان رئیس جمهور سابق است و پارلمان لبنان با وجود پایان یافتن دوره ریاست جمهوری سلیمان به سبب اختلافات سیاسی ناشی از وجود فضای دوقطبی و کارشکنی‌های عربستان، نتوانسته‌ است جانشین وی را انتخاب کند.

127 نماینده برای انتخاب میشل عون به عنوان رئیس‌جمهور لبنان در این نشست حضور یافته‌اند.

به گزارش المنار، میشل عون در دوره اول انتخاب 84 رای به دست آورد. این در حالی است که 36 نماینده رأی سفید به داخل صندوق انداختند و یک رای نیز جیلبرت زوین دیگر نامزد ریاست‌جمهوری به خود اختصاص داد و 6 رای باطل شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 10 آبان 1395
نظرات
با گذشت 20 ماه از آغاز اعلام تشکیل ائتلاف موسوم به «طوفان قاطعیت» به رهبری آل سعود و 9 کشور عربی دیگر علیه ملت یمن، سیر تحولات نشان دهنده شکست قطعی این طرح می‌باشد.
سرویس جهان مشرق - برای مخاطبان مشرق که طی یک سال گذشته پیگیر «سلسله گزارش‌های تحلیلی - میدانی یمن» بوده‌اند، از تحولات میدانی - سیاسی در این کشور گزارش‌هایی تهیه شده است که در ادامه می‌خوانید.
 
عجز آل سعود از برتری نظامی در یمن/آغاز مرحله جدید حملات موشکی انصارالله به خاک حجاز/گسترش نبردها در خاک عربستان/جنگ اقتصادی آمریکا و انگلیس علیه مردم یمن!/اماده برای ساعت 9 شب
تعداد بازدید از این مطلب: 500
موضوعات مرتبط: نظامی , داعش , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 10 آبان 1395
نظرات

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز توانسته ایم فرمولهای دشمن را برای تسلط بر هوا، فضا، دریا و زمین باطل کنیم.
 به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در سیزدهمین همایش دادستانهای عمومی و انقلاب کل کشور و روسای کل دادگستریها و سازمان قضایی نیروهای مسلح در مشهد افزود: در فضا راه دشمن را بسته ایم و قدرت هوا و فضای ایران به شکل فزاینده ای در حال توسعه بوده و در واقع استعداد بازدارندگی ما است.

وی ادامه داد: در عرصه دریایی هم این اقتدار مشهود است و در روی زمین نیز عرصه بر دشمن بسته شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با این وجود به اینها اکتفا نشده زیرا می دانیم برای تداوم حضور مقتدرانه باید قدرت اثرگذاری بر معادلات سیاسی و اقتصادی منطقه و جهان را داشته باشیم.

وی افزود: چندین دهه است که انقلاب و ایران اسلامی محور تحول جهان اسلام می باشد و در این چارچوب ظرفیت سازی عظیمی انجام شده است.

سردار سلامی ادامه داد: حضور گسترده جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه ای و جهانی فضای تنفسی دشمن را تنگ می کند ضمن آنکه در این میدان دست برتر را داریم زیرا کسی موفق است که در میدان واقعی و زمینی قادر به آفرینش تحول باشد.

وی گفت: نبرد دشمن محدود به این عرصه ها نمی شود زیرا امروز دشمن در میدان تسخیر قلبها و دلها با شدت بیشتری ورود یافته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان تفکر و روحیه انقلابی، تکیه بر ارزشها و آرمان را بزرگترین تهدید برای خودمی دانند و دریافته اند برای لطمه به مرکز و نیروی پیشران انقلاب اسلامی باید ذهنها و دلها را تسخیر کنند و این موضوع جلوه ای از راهبرد نفوذی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند.

وی ادامه داد: این نفوذ اثرگذاری بر ادراک از فضا و شرایط را بگونه ای شکل می دهد و فضایی ایجاد می کند تا در آن جای دوست و دشمن را عوض شده و به دشمنان اعتماد شود.

سردار سلامی گفت: ادامه این مسیر آن است که بر اساس قواعد و هنجارهای آنان عمل کرده و طبق معیارهای قدرتهای بزرگ در جهان، منازعه را انتخاب و با ادبیات آنها زندگی کنند و این موضوعی بسیار خطرناک است.

وی افزود: این همان امری است که می تواند مسیر دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی ما از روحیه، مضمون و حقیقت انقلابی خود تهی کند و آثار آن را گاهی مشاهده می کنیم.

* جنگ خاموش، خطرناک و نامرئی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این یک جنگ است و در جنگ هم بیطرفی معنا ندارد، باید بجنگیم تا از جوانان خود دفاع کنیم.

وی اعتیاد الکترونیکی، مخدوش کردن معصومیت ظاهری جوانان و شیطانی کردن چهره آنان و فروپاشی خانواده را بخشی از اقدامات نفوذی دشمن توصیف و بیان کرد: این موقعیت یک جنگ خاموش، خطرناک و نامرئی است که باید با تشکیل جبهه واحد برای از بین بردن تهدیدات خطرناک اقدام کنیم لذا همگان در این رابطه رسالت و وظیفه داریم.

سردار سلامی علم و عقل را اساس پیشرفت و بی خردی و ظلم را نقطه آغاز فروپاشی یک جامعه ذکر و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران موازنه را به نفع اسلام تغییر داد.

وی افزود: امروز باید درک درستی از ابعاد این حقیقت و عظمت جاودانه آن بیابیم تا رسالت خود را برای حفظ این دستلاورد بزرگ بیش از پیش بکار بندیم، چنانکه ادراک نظام سلطه نسبت به جاذبه و عظمت انقلاب اسلامی به درستی شکل گرفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آنها فهمیدند اگر با همه ظرفیت، استعداد، قوه فیزیکی و نرم افزاری به مقابله با گسترش اسلام و انقلاب در عصر حاضر نپردازند این منشور محوری بخش مهمی از کره زمین را با سرعتی شتابدار درمی نوردد همانطور که امروز اسلام در غرب اروپا پیشرفت می کند.

وی گفت: امروز در انگلستان بیش از 1600 مدرسه اسلامی وجود دارد در حالی تا قبل انقلاب اسلامی ایران این تعداد 14 عدد هم نبود و فراوانترین نام برای پسران محمد و برای دختران نور است و سالانه 50 هزار نفر در آن کشور مسلمان می شوند.

سردار سلامی افزود: اسلام در حال تغییر هویت اروپا است، پدیده تکفیریها واکنشی برای متوقف کردن روند گسترش اسلام در قلب اروپا می باشد.

وی ادامه داد: اگر امروز نقطه آتشباری تمام قدرت متراکم، نقطه تمرکز سیاستهای فرهنگی، عملیات روانی، جنگهای اطلاعاتی و ارعاب و تهدید دشمنان شده ایم ناشی از ظهور یک حقیقت بزرگ در جهان است که تحمل آن برای قدرتها بزرگ ممکن نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران برای حفظ این عظمت مسیر سختی را طی کرده به رغم حصر اقتصادی کامل، انواع تهاجم فرهنگی، عملیات روانی، اطلاعاتی و جنگ نظامی استوار مانده و این پدیده ای استثنایی و واقعیتی منحصر به فرد است.

وی افزود: در این میان ما چون در متن این حقیقت زندگی می کنیم شاید شناخت ابعاد آن خیلی قابل درک نباشد. باید در مقیاس کلان به تاثیرات این حقیقت پرداخت و آن را برای مردم روشن کرد.
 
مطالب مرتبط
تعداد بازدید از این مطلب: 277
موضوعات مرتبط: نظامی , داعش , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 10 آبان 1395
نظرات
رعنا رحیم‌پور، مجری بی‌بی‌سی فارسی و مروج ازدواج سفید که عکس‌های متعددی در شبکه های مجازی با مردان مختلفی تحت عنوان «رفیق» دارد تلاش می‌کند پدر فرزندش را همچنان پنهان کند، اما همسر رحیم‌پور در تهران چه می‌کند؟!

به گزارش مشرق، رعنا رحیم پورمجری و کارمند بخش فارسی تلویزیون دولتی انگلیس (BBCPersian) که سال گذشته مسئله ممانعت از ورود وی به خاک آمریکا به دلیل تصویب محدودیت‌های خاص برای اتباع ایرانیبازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت، علی رغم اعلام خبر ازدواج خود، تاکنون به دلایلی نامعلوم از افشای هویت همسرش خودداری می‌کرد!

جاسوسی پشت نقاب اقتصاد/ همسر مجری BBC فارسی در تهران چه می‌کند؟ + تصاویر
تعداد بازدید از این مطلب: 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 10 آبان 1395
نظرات
زمانی که زنگنه به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس نهم معرفی شد، وضعیت مناسبی را در مجلس نداشت چرا که مجلس بخاطر عملکرد وی و معاونانش در پرونده کرسنت، قصد اعتماد به زنگنه را نداشتند.

سرویس اقتصاد مشرق - انتصاب دوباره زنگنه در سمت وزیر نفت در دولت یازدهم به معنای عدم اعتقاد به وجود فساد و اشکال در قرارداد گازی کرسنت بود، چرا که اگر بخواهیم نام سه نفر از عوامل اصلی انعقاد این قرارداد را نام ببریم، یکی از آنها بیژن نامدار زنگنه خواهد بود. کسی که تلاش های بی پایان خود و معاونانش، منجر به ایجاد بزرگترین فساد وزارت نفت در تاریخ حیاتش شده بود.

 

وقتی متهمان فساد کرسنت به جایگاه ریاست وزارتخانه ای که خواستگاه همان فساد بوده اند، باز می گردند، این پیغام را به دادگاه لاهه منتقل خواهد کرد که مدعیان فساد در کرسنت خود به این فساد معتقد نبوده چرا که جایگاه مفسد در زندان است نه در سمت وزیر و معاون وزیر. از منظر دادگاه لاهه اعتقاد ایران به این فساد در کرسنت مساوی است با منفصل از خدمت شدن و محاکمه قضایی متهمان.

تعداد بازدید از این مطلب: 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 1 آبان 1395
نظرات
بررسی آماری سفرهای ظریف در طول سه سال دولت یازدهم به واقعیت‌هایی اشاره دارد که قابل تأمل است و نشان از غرب‌گرایی یاران روحانی و فراموشی کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا در دیپلماسی تدبیر دارد.

سرویس سیاست مشرق - دولت یازدهم تمامی همّ و غمّ خود را در حوزه سیاست خارجی قرار داده و بر همین اساس وزیر خارجه سفرها و دیدارهای زیادی را طی سه سال گذشته با مسئولین کشورهای مختلف داشته است. مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با هیئت دولت در این باره فرمودند: «سرفصل دیگری که من می‌خواهم عرض بکنم، بحث سیاست خارجی است که خب این از اوّل، یکی از اولویّتهای دولت جناب آقای دکتر روحانی بوده، هم در تبلیغات، هم در اقدامات دولتی؛ این کار مهمّی بوده، خب بنده هم موافقم. من از سابق به فعّالیّت دیپلماسی و کار دیپلماسی عقیده داشتم و معتقد بودم بایستی در این زمینه تلاش بشود.

تعداد بازدید از این مطلب: 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 1 آبان 1395
نظرات
برخی از نمایندگان لیست امید با نامه‌نگاری‌های عجیب و دلسوزی برای یک‌ عنصر ضدانقلاب به کشورهای غربی درخصوص اتهام‌زنی علیه ایران کمک می‌کنند.

سرویس سیاست مشرق - درحالی که در خصوص فعالیت و عملکرد نمایندگان لیست امید در مجلس حتی از سوی خود اصلاح‌طلبان نیز انتقادات فراوانی وجود دارد و به گفته یکی از جراید اصلاح‌طلب در چند ماهه تشکیل مجلس حتی میکروفن برخی از این نمایندگان نیز روشن نشده است، شاهد تحرکات صرفا سیاسی برخی از این افراد همسو با اهداف ضدانقلاب هستیم. [1]

در همین راستا عده‌ای از نمایندگان لیست امید در نامه‌ای ابهام‌بر‌انگیز خواستار رسیدگی مجدد به پرونده یکی از اعضای ضدانقلاب و اعمال رافت اسلامی برای وی شدند.

بخشی از متن این نامه که به امضای نمایندگانی همچون علیرضا محجوب، سهیلا جلودارزاده، علی مطهری، پروانه مافی، سیده‌فاطمه ذوالقدر، ناهید تاج‌الدین، سیده‌حمیده زرآبادی، پروانه سلحشوری، احمد مازنی، هاجر چنارانی، علیرضا نمایندگانی که ایران را فدای دلسوزی سیاسی برای عنصر ضدانقلاب می‌کنندرحیمی، فاطمه سعیدی، طیبه‌سیاوشی شاه‌عنایتی، محمود صادقی و ... رسیده به این شرح است:‌

«ایشان ( نرگس محمدی) در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و تشویق و دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات نشانه‌ای از دلسوزی ایشان برای کشور عزیزمان است. ایشان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی در سال گذشته حتی از داخل زندان نیز در انتخابات شرکت کرد و مردم را به حضور در صحنه دعوت کرد

تعداد بازدید از این مطلب: 241
موضوعات مرتبط: جامعه و سیاست , اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 1 آبان 1395
نظرات
اندیشکده «شورای آتلانتیک» در پیشنهادهای خود به دولت آمریکا توصیه می‌کند اکنون که در سایه مذاکرات هسته‌ای، تابوی رابطه میان تهران و واشینگتن شکسته شده، از نهادهای غیردولتی برای نفوذ در ایران استفاده کند.

سرویس جنگ نرم مشرق- اندیشکده شناخته‌شده و تأثیرگذار «شورای آتلانتیک» آمریکا روز چهارشنبه (28 مهر 95) گزارشی تحت عنوان «یک استراتژی جدید برای روابط آمریکا-ایران در دوره گذار» منتشر و در آن گزینه‌های پیش روی واشینگتن برای برقراری ارتباط نزدیک‌تر با تهران پس از توافق هسته‌ای را بررسی کرد. این گزارش نکات بسیار قابل‌توجهی دارد که لزوم توجه به مسئله برجام‌های 2 و 3 و... را بیش از پیش نشان می‌دهند.

برجام‌های بعدی بعد از برجام هسته‌ای/ توافق هسته‌ای اولین گام از یک پیاده‌روی آمریکایی-ایرانی بوددر گزارش شورای آتلانتیک بر نفوذ در عرصه‌های مختلف با استفاده از فرصت به وجود آمده بعد از برجام تأکید می‌شود و مصداق‌های عملی این نفوذ نیز معرفی می‌گردند. آن‌چه برآیند این گزارش است و از عنوان آن نیز برمی‌آید این است که دولت آمریکا باید برجام را غنیمت بشمارد و از فضای ایجادشده در روابط دو کشور به موجب توافق هسته‌ای، برای تغییر محاسبات جمهوری اسلامی، نفوذ در جامعه ایران و پیش‌برد منافع منطقه‌ای و جهانی خود بهره ببرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 248
موضوعات مرتبط: جامعه و سیاست , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود