آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 358
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 368
بازدید ماه : 4343
بازدید سال : 9743
بازدید کلی : 150052

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران: تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی کشور که صبح امروز در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.
 
از پاتک به منتقدان توافق تا فرار از قانون!
 
از پاتک به منتقدان توافق تا فرار از قانون!
 
تعداد بازدید از این مطلب: 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394
نظرات
در جنوب غربی واشنگتن شهری وجود دارد بنام آرلینگتون که میزبان بسیاری از عملیات هماهنگ در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و فضای سایبری امریکا است.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آژانس امنیت داخلی ایالات متحده امریکا(NSA)، سال ها پیش مرکز ملی اجماع ارتباطات و امنیت سایبری (NCCIC) را در محدوده ای حفاظت شده و به منظور هماهنگی و راهبردی عملیات سطح بالا در فضای مجازی راه اندازی نمود. این مرکز که حالا قرار است به پایگاهی برای جمع آوری تهدیدات امنیت سایبری دولت و بخش خصوصی تبدیل شود، به کانون توجه متخصصین و فعالان حوزه امنیت سایبری تبدیل شده است.

 

 

نظارت و اجرای عملیات هماهنگ در شبکه های رایانه ای، تهدیدات و امنیت فضای سایبری تنها بخشی از فعالیت هایی است که در مرکز ملی اجماع ارتباطات و تهدیدات امنیت سایبری یا NCCIC ، همه روزه و به طور شبانه روزی در حال انجام است.

مرکز ملی اجماع ارتباطات و امنیت سایبری چیست و چه کار می کند؟

 

مرکز ملی اجماع ارتباطات و امنیت سایبری، قسمتی از دفتر ارتباطات و امنیت سایبری امریکا است که زیر نظر اداره حفاظت و برنامه های ملی امریکا (NPPD) اداره می شود. وزارت امنیت ملی امریکا در سال 2009 اقدام به تاسیس این مرکز نظامی و محرمانه نمود. این مرکز وظیفه نظارت تمام وقت بر فضای سایبری امریکا، اشتراک گذاری اطلاعات، تحلیل و امور مرتبط بر پاسخگویی سریع حوادث فضای سایبر را برعهده دارد. حفاظت از شبکه های دفاتر فدرال امریکا و زیرساخت های حیاتی نظیر سامانه های کنترل صنعتی از دیگر وظایف این مرکز است.

طرح ریزی و کنترل خط مشی پاسخگویی در برابر رویدادهای سایبری در سطح ملی از دیگر وظابف این نهاد نظامی-حاکمیتی است. مرکز ملی اجماع ارتباطات و امنیت سایبری ضمن همکاری مستقیم با دولت، ایالت ها، کشورهای همسایه و بخش خصوصی، اقداماتی نظیر اطلاع رسانی و آگاهی سازی، اجرای عملیات مشترک بین دفاتر فدرال و تحلیل راهبردی مرتبط با امنیت سایبری و ارتباطات را انجام می­دهد.

 

                                                                                                                  

مرکز محرمانه عملیات سایبری ایالات متحده امریکا

تعداد بازدید از این مطلب: 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : شنبه 14 شهريور 1394
نظرات
آهنگ تلفن همراه می‌تواند با ویژگی‌های شخصیتی افراد ارتباط داشته باشد.

شخصیت افراد را با زنگ موبایل بشناسیم با تولید و رواج استفاده از گوشی‌های همراه پیشرفته، انتخاب زنگ آن با توجه به شخصیت افراد تغییر قابل محسوسی یافته است.

استقبال مردم برای گزینش و نصب آهنگهای گوناگون در موبایل طی چند سال اخیر رو به افزایش است و هر فردی موسیقی مورد علاقه‌ خود را برای زنگ گوشی خود استفاده می کند.

آیا شما هم در انتخاب نوع زنگ موبایل خود سلیقه‌ خاصی به خرج می‌دهید؟
چه نوع آهنگی را برای زنگ موبایل خود انتخاب می کنید؟
آهنگ ملایم یا پر صدا و شاد یا غم انگیز را بر می گزینید؟
آیا شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که بیشتر در طی شبانه‌روز، گوش خود را به حالت بی‌صدا (لرزنده) قرار می‌دهید؟
در طی یک ماه چند بار صدای زنگ موبایل خود را عوض می‌کنید؟
تعداد بازدید از این مطلب: 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 13 شهريور 1394
نظرات
در این گزارش برترین نرم افزار ها در هفته گذشته که به معرفی آن پرداخته بودیم را در قالب یک بسته جهت دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر طی هفته گذشته فرصت نکردید به صفحه دریچه سر بزنید و نرم افزارها و بازی های مورد علاقه‌تان را دانلود کنید،می توانید در این گزارش به صورت یکجا به آنها دسترسی داشته باشید.

 با ما همراه باشید.  


دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




 

برنامه قفل اندروید Folder Lock

نرم افزار Folder Lock به کاربران اجازه می دهد تا فایل های خود را وارد برنامه کنند و به صوت کامل از آن ها محافظت کنند. شما کافی است تا فایل های مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی بر آن ها رمز عبور قرار دهید.

تعداد بازدید از این مطلب: 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
نظرات

خواص هسته ی انگور برای بدن

هسته های انگور به حفظ جوانی، سلامت، زیبایی و حتی تناسب اندام کمک می کنند و ما را در برابر آلودگی ها حفظ می کنند.

فاطمه مهدی پور – بخش تغذیه و آشپزی تبیان
هسته انگور

حتماً شما هم افراد زیادی را می شناسید که هنگام خوردن انگور هسته ی آن را خارج می کنند. چون جویدن آن حالت ناخوشایندی برای اکثر افراد دارد. اما شاید باورتان نشود زمانی که دارید با سماجت تلاش می کنید هسته ی انگور را خارج کنید در واقع یک گنجینه را دور می اندازید. همین هسته های کوچک و سفت و اعصاب خرد کن به حفظ جوانی، سلامت، زیبایی و حتی تناسب اندام شما کمک می کنند. البته خواص هسته ی انگور به همین جا ختم نمی شود. در این مطلب شما را با گوشه ای از خواص این هسته های به ظاهر بی ارزش آشنا می کنیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 596
موضوعات مرتبط: پزشکی و سلامت , علمی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
نظرات

زلزله و طوفان تهران را می بلعد!

 

مردم تهران منتظر زلزله و طوفان های شدید هستند!

الف . رضوانی - بخش اجتماعی تبیان
طوفان

«توجه توجه...اطلاعیه ضروری از دانشگاه تهران: از هموطنان گرامی میهن تقاضا دارم در موقع وقوع زلزله از آسانسور به هیچ عنوان استفاده نکنن وگوشی همراه و تلفن منزل حتما پیششون باشد احتمال وقوع زلزله امشب ساعت ٣:۴۵دقیقه بامداد شروع از شمالشرق و شمال غربی به سمت جنوب ادامه دارد...باتشکر هیات زلزله شناسی هموژنتیک ایران دانشگاه تهران....لطفا اطلاع رسانى کنید.

رییس شوراى شهر تهران همین الان زنده تو شبکه خبر اعلام کرد امشب زلزله بزرگ پایتخت به احتمال 80درصد میاد.طوفان کرج تهران مقدمه ى زلزله بزرگ تهران..... همه ى نیروهاى امدادى هلال اهمر، آتش نشانى و......آماده باش شدند.»
تهران منتظر یک زلزله است! شاید این خبر را چند وقت یک بار بشنوید اینکه اگر در تهران زلزله بیاید همه چیزنابود می شود اما خبر آمدن زلزله در کشورهرکجا که باشد دل اهالی تهران را نیز به لرزه در می آورد. چند روز پیش زلزله 4.6  ریشتری فیروزکوه و مناطقی از شرق پایتخت را هم لرزاند و این موضوع دوباره به خبر اینکه تهرانی ها باید منتظر زلزله باشند دامن زد، شایعه ای که با آمدن طوفان داغ تر شد که در همین چند روز موج شایعات را بسیار گسترده تر کرد اما جز نگرانی و التهاب در بین افکار عمومی که به صورت دهان به دهان و در شبکه های اجتماعی شیوع پیدا می کند خبری از زلزله نبوده و نیست.

تعداد بازدید از این مطلب: 534
موضوعات مرتبط: علمی , حوادث , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 12 شهريور 1394
نظرات
مرتضی طباطبایی: از اینترنتی شدن اهدای خون در آینده نزدیک خبر داد.
سیدمرتضی طباطبایی مدیرکل انتقال خون استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سایت اهداکنندگان خون که لینک آن در سایت رسمی انتقال خون نیز گذاشته خواهد شد به زودی اهدای خون اینترنتی میسر می‌شود چرا که بیشتر کمبودها برای آن است که ما باید از نیروهای انسانی این سازمان به روش بهینه‌تری استفاده کنیم بنابراین اگر این مقوله میسر شود حتی نیروی مازاد نیز نخواهیم داشت.
 
وی درباره برنامه‌های بهینه کردن پزشکان و کادر سازمان انتقال خون بیان کرد: بر این اساس به روش ثبت اینترنتی اهدای خون را ایجاد خواهیم کرد تا  بر اساس زمان‌های خالی افراد و همچنین آمادگی نیروهای انسانی انتقال خون بتوانیم اهدای خون بهینه‌ای از شهروندان کشور انجام دهیم.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 609
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394
نظرات
رئیس‌جمهور گفت: امروز موضوع تروریسم ابزار جدیدی برای اهداف مختلف و از مسئله فرعی به یک مسئله تشکیلاتی تبدیل شده است.
سخنرانی رئیس‌جمهور در کنگره 17000 شهید ترور آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در دومین کنگره بین‌المللی 17 هزار شهدای ترور که در محل اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزارکنندگان این کنگره در جهت پرده برداشتن از ماهیت کثیف تروریسم تلاش کردند، اظهار داشت: از برگزارکنندگان این کنگره بسیار ارزشمند قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به ماهیت ترور و تروریسم تصریح کرد: ترور یکی از چهره‌های زشتی است که متاسفانه شاهد آن از دیرباز و در دوران کهن در زندگی انسان‌ها هستیم.

رئیس قوه مجریه ادامه داد: امروز تروریسم در دنیا و سیاست مدرن شکل جدیدی به خود گرفته، چرا که در تاریخ کهن عمدتا ترور بر مبنای انتقام شخصی یا قبیله‌ای انجام می‌شد، اما در دنیای امروز موضوع تروریسم ابزار جدیدی برای اهداف مختلف و از مسئله فرعی به یک مسئله تشکیلاتی تبدیل شده است.

رئیس جمهور تاکید کرد: گاهی سازمان ترور یک سازمان تشکیلاتی است و گاهی سازمان متشکل از آن اهدافی را دنبال می‌کند و برای اهداف سیاسی بر قدرتی تسلط دارد یا اجرای برنامه‌هایی را که از سوی قدرت‌ها به آنها ابلاغ شده اقدام می‌کند که یکی از نمونه‌های آشکار اینگونه تروریسم سازمان منافقین است که خود را به عنوان مجاهدین خلق نامگذاری کرده بودند.

تعداد بازدید از این مطلب: 1000
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394
نظرات
تعداد تجربه های منفی روزانه به عنوان شاخصی برای عصبانیت شناخته شده است. ممکن است که عصبانی ترین نباشیم ولی این واقعیت که عصبانی هستیم قابل انکار نیست. چه گالوپ گفته باشد و چه نگفته باشد! هر چند صِرف در کنار عراق قرار گرفتن هم تلخ است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان: برپایه نظرسنجی موسسه گالوپ، مردم ایران در کنار عراقی‌ها «عصبانی‌ترین» مردم جهان معرفی شده اند. 
بلافاصله این پرسش شکل می‌گیرد که این نتیجه چگونه حاصل آمده است؟  در نظرسنجی موسسه آمریکایی - که نتایج آن جمعه ششم شهریور در نشریه ایندیپندنت منتشر شده - آمده است: مردم عراق، ایران و کامبوج بالا‌ترین میزان «تجربه‌های منفی روزانه» در جهان را دارند. بنا براین مشخص می‌شود که بر چه اساسی به این نتیجه رسیده‌اند.
پرسش‌گران بر اساس سوالاتی که در میان می‌گذارند به این نتیجه دست می‌یابند و دلیل معرفی ایرانیان و عراقی‌ها به عنوان عصبانی‌ترین مردم جهان این بوده که  ۴۹ درصد پاسخ‌دهندگان در دو کشور گفته‌اند: «به تازگی عصبانی شده بودند».
ممکن است برخی تصور کنند این موسسه اهداف خاصی را تعقیب می‌کند و قرار دادن نام ایران در کنار عراق در این راستا بوده است. هر چند نمی توان پاره ای انگیزه‌های احتمالی سیاسی را انکار کرد اما به یاد داریم به تازگی همین موسسه، ایران را از فهرست 10 کشور اول غمگین جهان خارج کرده بود.
تعداد بازدید از این مطلب: 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : آریا
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
نظرات
مشاور عالی سازمان سنجش از قبولی ۵۱.۸۹ درصد انتخاب رشته کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ خبر داد.
به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش افزود: تعداد ۱۵۹ هزار و ۶۴۵ نفر در آزمون  کارشناسی ارشد ۹۴ پذیرفته شده اند. 
 
وی افزود: اسامی پذیرفته شدگان ساعت ۲۰ امشب بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. 
 
توکلی خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۵۹ هزار و ۶۴۵ نفر پذیرفته شده در آزمون تعداد ۷۶ هزار و ۲۳۹ نفر زن و تعداد ۸۳ هزار و ۴۰۶ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۷.۷۶ درصد زن و ۵۲.۲۴ درصد مرد هستند. 
 
وی افزود: در این آزمون  از تعداد ۶۵۵ هزار و ۶۷۹ داوطلب تعداد ۴۲۹ هزار و ۶۸۸ مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد ۳۰۷  هزار و ۶۶۱ داوطلب انتخاب رشته کردند و در واقع ۵۱.۸۹ درصد جزو قبول شدگان قرار گرفتند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: درصورتی که دانشگاهها  تاریخ مشخصی را ارایه نکرده باشند قبول شدگان در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ شهریور می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 727
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود